Практични ли са POS дисплеите?

POS дисплеите са модерният начин да промотирате продуктите си и да увеличите продажбите без големи инвестиции. Те предлагат добра естетика на ниска цена, както и редица други ползи. В следващата статия ще си поговорим за това доколко са практични тези дисплеи и имат ли място те във вашия бизнес.

POS дисплеите са най-добрите маркетингови инструменти

Рекламирането на продукт не е евтино. Маркетинговите кампании на нови артикули съставляват значителна част от бюджета на една марка. Основният подход е да се ползват социалните мрежи и дигиталната реклама. Но ако имате новоизгряващ бизнес, може да се окаже трудно да си го позволите. Използването на POS дисплеи е най-практичният и рентабилен метод за рекламиране на даден артикул, без да се харчат допълнително пари за инфлуенсъри, които да промотират марката.

Тези продукти не са скъпи, защото са изработени от бюджетни материали като картон и велпапе, които са особено издръжливи. Те позволяват да се използват различни дизайни и освен това са гъвкави и екологични. За пример ще дадем модерния POS дисплей от Dimeko, който е лесно преносим и може да подобри изгледа на касата във всеки магазин. Имате възможност за персонализиране, като добавите своето лого и закачливо послание към него. С такива дисплеи можете да привлечете все повече и повече хора към вашите продукти. Затова не бива да е изненадващо, че големите компании започнаха да инвестират в опаковъчни кутии и дисплеи от картон, за да следват тази тенденция.

Логото на POS дисплеите разкрива много за вашата марка

Можете да спечелите доверието на клиентите още с дизайна на POS дисплея. С негова помощ имате възможност да популяризирате бизнеса си. Немалко хора ще бъдат заинтригувани от вашата марка и ще искат да научат повече за нея, след като я изпробват веднъж. Ето защо е изключително важно да добавите логото към дизайна. То е необходим инструмент за открояване на компанията ви сред конкуренцията, независимо дали продавате сладки изкушения, или продукти с пълнозърнести култури. Където и да е позициониран един POS дисплей с ваши продукти, те ще бъдат моментално разпознавани благодарение на отличителното лого. Това би могло да се окаже страхотна стратегия, с която да продавате стоката си и да привличате клиенти от всякакви места.

Първото впечатление не е без значение

Всички знаем, че първото впечатление е важно. Това твърдение е валидно както за хората, така и за продуктите, които се продават на пазара. Ако сте заети в търговията на дребно, би трябвало отлично да знаете, че опаковката на една стока оказва влияние на клиентите. Същото важи и за POS дисплеите, на които излагате ваши продукти по един иновативен начин. Ето защо е добре да обмислите дизайна на дисплея и на опаковката на продуктите, за да може той да остави трайно впечатление у потребителите.

клиент в магазин без пос дисплей

Не забравяйте, че клиентите непрекъснато търсят нещо специално и атрактивно. Когато един добре замислен POS дисплей им привлече вниманието отдалеч, те ще поискат да се приближат, за да видят какво има вътре и дали опаковката е красива. Веднъж спечелен, един клиент може да играе ролята на посланик на вашия бранд. С други думи, продажбата на продукта е само един аспект от поставянето на артикула на дисплея. Трябва да измислите креативно решение, за да сте сигурни, че вашите персонализирани кутии и дисплеи ще направят добро първо впечатление. По този начин можете да придобиете още популярност на пазара.

POS дисплеите правят вашия продукт лесно разпознаваем

Кое привлича вниманието ви най-много, когато посещавате даден магазин? Най-вероятно това е вашият любим продукт, изложен в специална кутия. Никой няма да го забележи обаче, ако бъде използвана най-обикновена скучна опаковка. Може би е време да се откроите на рафтовете с помощта на уникални POS дисплеи и опаковъчни кутии. Когато те имат отличителен дизайн, могат да задържат вниманието върху себе си и да помогнат за повишаване на разпознаваемостта на вашата компания. Най-хубавото е, че вие решавате по какъв начин да бъде представена марката благодарение на опцията за персонализиране.