Предаването „Горещо” на Венета Райкова било с два пъти по-висок пазарен дял от преките му жанрови конкуренти » YEP.bg

Предаването „Горещо” на Венета Райкова било с два пъти по-висок пазарен дял от преките му жанрови конкуренти

Публикувано от YEP.bg на 7 October 2013 | 0 Коментари

Източник: Борислава Станчева, Teleman

Етикети: , , , , , , , ,

Снимка: Teleman

Според окончателните данни на ГАРБ Аудиенс Рисърч България ЕАД, епизодът на “Горещо”, излъчен на 05.10.2013 г. е постигнал пазарен дял два пъти по-висок от преките си жанрови конкуренти, излъчвани в сходен час. Това съобщиха в писмо до медиите от шоуто на Венета Райкова.

Във възрастов сегмент 18-49 години, зрителският интерес е отредил на “Горещо” лидерската позиция на най-гледано телевизионно предаване във всички телевизионни канали, твърдят от екипа. С това съобщение те дават отговор и на многобройните и настойчиви запитвания от края на миналата седмица: свалят ли “Горещо” и Венета от ефир.

От предаването са категорични, че срещу тях е имало елементарно замислена и непрофесионално реализирана клеветническа кампания, която обаче не дала чакания резултат.

«В този занаят е точно както в истинския живот - първо трябва да скочиш – и чак тогава да викаш “хоп”, а не обратното. А пък резултатите от работата се измерват според броя на зрителите, а не според броя на публикациите», пишат от «Горещо» и благодарят на зрителите за доверието. 

 


Добавете вашият коментар

Коментари, които не отговарят на условията за коментиране ще бъдат изтривани!

Коментари

Никой не е коментирал на тази страница все още.

RSS емисия за коментарите на тази страница | RSS feed for all comments